När man inte kan andas

I torsdags blev det att tillbringa dagen på Danderyd sjukhus. Hade slitit med svårt att andas några dagar och tog mig till min husläkare för undersökning. Efter noggrann undersökning tyckte hon att jag måste vidare till Närakuten där det blev ny genomgång. Fick sen åka rullstol till Akuten och en ytterligare undersökning. Det blev fyra EKG, tre läkare som kollade lungor och övrigt och det slutade med att de inte kunde hitta något större fel, typ hjärtinfarkt, bropp i lungan eller lunginflammation.
Jag fick åka hem och här sitter jag och har fortfarande svårt med andningen och en jobbig hosta.
Jag vilar, blir anfådd bara att duscha och andra mindre ansträngningar. 
Händer inget till det bättre måste jag till husläkaren igen. Känns jobbigt och man undrar vad är felet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0