Mycket sorg men ändå en trevlig helg

Folk dör runt omkring mig. Nära bekanta och släkt och det känns tungt. Begravningen i fredags var fin fast jag kom och gick utan att någon tog notis om det förutom änkan. Jag har väl accepterat för länge sen att jag inte betyder något för vissa i min familj men det var ändå en begravning av min systersons svärfar. Min systerson och hans numera frånskilda fru hade förstås fullt upp med sitt men ändå. 
Jag åkte med en väninna till min gamla boss ute i skärgården och där blev jag väl mottagen. Vi hade en underbar helg där vi åkte båt och åt lunch ute på havet. Sen gjorde vi middagen till värdparet och hade en trevlig lördagkväll. Vi stannade hela söndagen och bara umgicks och hade massor att prata om. Har man jobbat i flygbranschen som vi har gjort finns det många historier att gå igenom.
Sen fick jag besked att min sons far ligger på sjukhus  och är mycket sjuk. Det gjorde mig ledsen och jag är orolig på vad som händer med honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0