Min förebild på gymmet

Har äntligen kommit tillbaka till gymmet efter min mastodontinfluensa. Var på spinnning igår och det var jätteskönt. I morgon blir det cross training klasse. Man lär känna igen sina medgymmare och kommer så klart i prat med många. Bl a hittade jag min sons dagisfröken där. Henne hade jag inte sett på trettio år. Blev många dagisminnen såklart.
Kvinnan bredvid mig på crosstrainern kännere jag igen från vattengympan så det var kul och se henne på crosstrainingen. Hon är äldre så till slut vågade jag fråga henne hur gammel hon var.
Hon är 84 år!! Jag baxnade när jag hörde det. Så nu känner jag så här, kan hon vid 84 års ålder så ska väl även jag klara det. Hon har verkligen blivit min förebild så jag ser fram emot i morgon och få
köra crrosstraining med henne.    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0