Sen i somras.

Nu när oktober börjar i morgon så har ännu en sommar passerat.
Det har varit en helt ok sommar men ändå inte. Min Oslo/södra Norge resa blev
tyvärr lite tråkig. Kontakten med syrran tog slut på grund olika orsaker.Nägra av
mina syrror och jag lever i olika världar och när negativitet och misstänksamhet tar över
blir det så här. Dock träffade jag ju min alltid positiva dotter och jag tog en ensam roadtrip
där jag stannade hos min storasyster och det blev riktigt trevligt fast hon och jag lever i olika världar.  
Turen till Stathelle med min brorsas ex och besök hos Tana konstnären blev jättetrevlig trots
världens skyfall. Jag köpte min tredje tavla av honom.
 
Sedan har det blivit jobb och lite umgänge med vänner, även en Ålandstur i augusti.
Hösten blir fin med besök på Nötteröy och några koncerter. Samt promendader med
grannen och hennes schäfrar Dexter joch Ozzie.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0