Marbella - Oslo - Stockholm - London

För en månad sen lämnade hon Marbella för 14 dagars jobb i Oslo. Sedan hem till
Kyrkbyn för att umgås med familj och vänner. Idag vinkande jag av henne på väg till London
där hon skall praktisera ett halvår.
Min dotter rör sig mellan Europas städer utan att blunka med två stora resväskor att
kånka på.   Så verkar det vara för henne några år framöver men hon trivs och gillar det hon
gör. Kvar sitter jag i tomt hus igen och idag känns det trist men så fort jag vet att hon har
kommit i ordning med logi och jobb så slappnar jag av och lever mitt liv igen. Sen blir det
facebook kontakt och nu äntligen måste jag ladda ner Skype på mobilen så vi kan prata.
Mobilsamtal blir för dyrt i längden. 
Blev en otrolig vacker och varm dag idag. SItter ute på terassen och skriver sent söndag
eftermiddag.  Det är de här så få dagarna man vill dra ut på sä länge som möjligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0