Lugn helg med mycket frisk luft

Nöjd med helgen, först blev det fem km spåret i lördags och idag Rönningesjön runt. Två härligt soliga dagar att vara ute och vandra. I går blev det kaffepaus i Täby Centrum med en god vän. Vi brukar träffas både på turer i  milspåret och hemma ibland med ett glas vin. Vi har mycket att ventilera av både familjeliv men även det viktigaste, jobbet. Just nu har både hon och jag en hel del att prata om. Hon är nog den jag kan vara mest öppen mot när det är problem av jobbkaraktär. Vi försöker ge varandra råd och stöd.
I morgon är en ny jobbdag, full av bekymmer det vet jag. Det är mycket problem att lösa och nu när alla uppsägningar är klara så blir ju nästa steg att sätt upp nya riktlinjer. Jag förlorar min bästa medarbetare och det känns helt enkelt för jävligt. Jag vet att viktiga arbetsuppgifter hon har nu kommer att falla på mig. Det blir en riktigt tuff period fram till jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0