Ute hela helgen

Höststädningen i radhusområdet var på programmet i lördags och som vanligt ställde
inte alla upp men så är det ju. Tror jag har haft "laga"  förfall endast 4-5 gånger under
alla år. Hur som helst, det var soligt och fint och massor att göra. Jag var rätt så mör
när allt var klart och så fortsatte jag med mitt eget som skulle krattas och rensas. Goda
grannen med schäfrarna ordnade en jättegod paj och jag köpte vin så kvällen blev
mycket trevlig. Dock var vi trötta så vi slutade tidigt. Sov riktigt gott i natt och så var
det bara att fortsätta kratta och klippa av grenar. På eftermiddagen blev det riktigt
soligt och då blev det kaffe på grannens terass och goda vänner dök också upp.
Det blev en trevlig fikastund i solen, förmodligen den sista utomhus innan vinter gör
sitt antåg.
Sedan blev det promenad med schäfrarna så frisk luft har det blivit mycket av i helgen
och det är ju bra. I morgon är det jobbvecka och då är frågan hur det blir med
stämning och arbetsglädje. Det jag vet är att det är hur mycket som helst att göra
och det är bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0