Inbjudningarna haglade in i helgen

I fredags kom inbjudan för mig och dottern till middag hos en vän och hennes dotter som
är vän med min dotter. Middagen var lördag kväll. Jag tog det lugnt på förmiddagen efter
fredagskvällen som ju blev så lyckad. Dottern var ute och for så vi träffades hos vännerna.
Det blev en mycket trevlig kväll, vi hade faktisk inte setts på väldligt länge så det var mycket
att prata om, bland annat vår gemensamma resa till Naxos för snart fyra år sedan. Vi åt gott,
drack god vin och avslutade med spel.
Vi fick en en inbjudan även till söndagen, bästa vännerna flyttade från Vallentuna till Kyrkbyn,
en sträcka på endast några hundra meter. Det blev brunch i det nya otroligt tjusiga huset.
Massor med folk, släkt och vänner. Även det en trevlig stund en söndag förmiddag.
Resten av dagen blev det vila och sedan fika hos vännerna i Lindholmen. Då blev jag påmind
om att jag måndag skulle vara på jobbet 0630. Kändes inte så kul men det fick gå.
Ebn otroligt trevlig helg blev det med goa härliga vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0