Så mycket som skall göras innan en resa.

Håller på att packa och det går trögt, vet inte riktigt vad jag skall ha med mig. Det skall vara hyfsat varmt i Marocko, gott över 20 + så vinterkappan och kängor får bli hemma. Det var skönt att slippa stressa på jobbet idag utan kunde avsluta en del jobb i lugn och ro. Käkade sushi till lunch med några kollegor. Min faovrit är sashimi med yakuniki och bara sallad. Jag äter oftast det när det är dags för sushilunch. Nu blir det marockanskt istället så det skall bli spännande med nya smaker. Jag kommer ihåg en del från förra gången jag var där och det var lite väl mycket bulgur och quinoa så det får jag styre unna. Det är inget jag är speciellt förtjust i. Nu är det bara att planera tid för upphämtning i morgon bitti fast kom precis på att jag även har en tvätt jag skall ta hand om. Alltså inte helt färdig  ännu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0