Tillbaka på jobbet

Efter två semesterveckor hemma så var det dags att åka till jobbet igen och det var helt ok. Jag har haft två fina veckor och speciellt sista veckan har varit strålande med sol och värme. inte jättevarmt men ändå så jag har kunnat sitta ute med mitt morgonkaffe. Dottern och jag har hunnit prata lite mer om allt möjligt och det känns bara bra. Jag har fått min middag (försenad morsdagsmiddag) med mina två barn. Det blev en träff på uteservering på Norrmalmstorg och sedan libanesisk på en restaurang på Hamngatan. Mycket trevligt som vanligt och sonen stod för notan. Det blev grillkväll hemma i fredags med morsor och döttrar. Underbar kväll och alla var jättenöjda. Det har även blivit umgänge med vänner och cykelturer. Även förstås jobb med terass och trädgård så det är helt ok med semester på hemmaplan men vädret måste vara fint. Dottern har haft tjejkompisar på middag och fika så jag har fått spring i dörrarna igen och det är något jag saknar när jag bor ensam.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0