München

Kommer München bli min favoritstad kanske? Åkte ner några dagar förra veckan för att umgås med dottern och kolla på julmarknader. Dottern planerar stanna där hela nästa år så det blir flera resor dit under året. Stan är trevlig både sommar som vinter visade det sig och jag kunde faktisk sitta ute med min milchkaffe och kolla på alla människor på shoppinggatan. Dottern och jag fick några fina dagar tillsammans och första kvällen var även hennes expojkvän med på middagen. Vi hann prata mycket om allt möjligt och det är många ämnen som ska diskuteras. Nu kommer hon hem snart till jul och det ser jag fram emot. Men hon kommer att stanna utomlands och har planer om andra världsdelar men Europa blir nog hennes bas till slut när hon har bestämt sitt yrkesliv. Som förälder är det bara att accepterar och vara glad över att ens barn är nöjd. Det är deras liv, det vet jag själv hur jag formade mitt liv. Det viktiga är att ha en bra relation och visa att man är där för dem när de behöver det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0