Delko - att minnas en härlig hund

 
Min brors hund Delko är nu borta, 13 år gammal. Så fina minnen av min vandringshund, han följde mig på långa turer i naturen när jag var på besök hos min bror. Äen mina barn var med och träffade honom. Jag kommer i håg när även vår hund Kasper levde och var med. De blev så fina kompisar. Min Kasper var ju så mycket äldre än Delko men han var så fin med honom. Hunder är människans bästa vän och i mina många kontakter med hunder så kan jag bara hålla med. Denna fina bild av Delko tog jag när han fick sitta i baksätet på min bil när jag var kyrkovakt.  När jag åker till min bror i sommar så finns han inte där och det är så sorgligt.


Kommentarer
Sarah

Så himla tråkigt :(

2019-04-30 @ 15:48:27
URL: http://CheerSarah.devote.se
Bodil

Ja det känns jobbigt, jag ska åka upp dit till sommaren och då är han inte där. Förra sommaren var den sista och jag hade ju en aning då han var dålig redan då.

2019-05-01 @ 10:37:49
URL: http://bodilb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0