I väntans tider

Tänka sig, bara för att jag redan kl. 1415 lämnade jobbet för att åka hem och
invänta en leverans från IKEA, så sitter jag här kl. 1925 och har påbörjat en
blogg! Ögonen far mellan tangentbordet och ut genom fönstret för att kolla om en
stor lastbil ska smyga ner i gränden . Inte än och klockan smyger sig mot 2100.
Innan dess ska de ha levererat.
Kommer de inte så har de en rasande Bodil på telefonen till deras kundcenter i morgon.

På tal om kundcenter, kom i hop mig med denna institution hos Trygg Hansa i går om
vilka månader jag skulle fördela mina räkningar på hem och bilförsäkringen. Jag vill inte
ha dem samtidigt. Det går inte att ändra fick jag till svar.
Det går det visst sa jag. Jasså fick jag till svar. Jo, jag byter helt enkelt försäkringsbolag!
Tyst i luren frå TH.

Mitt i väntandet och bloggandet, har jag gjort middag till Marline som kommer hem från
sitt tränarjobb.


Kommentarer
anne

ja vad va de jag sa om leveransen...dom bara lövar och lövar, ja det va ju roligt att se dej här, nu fattas bara mimmi då... see you....

2009-02-09 @ 20:30:36
URL: http://mormoranne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0