I bland blir det bara för mycket.

I dag var det sovmorgon  för att åka till Täbban kl 1000 och köpa skor som jag kan vandra runt
på i klippstaden Petra.  Skulle ta ut pengar och växla till dollar men hade glömt koden till
nya bankkortet. Inga problem tänkte jag på väg till jobbet, det fixar jag i eftermiddag när Marline
har kommit hem och kan läsa upp koden.
Hah, det kunde jag snabbt glömma då det blev full fart på jobbet från första stund. Teknik på
stora kärran på ARN och det betyder massor med extrajobb. Förstod snart att jag kunde
glömma att åka vid 17 tiden men om jag hann till Täbban 1830 skulle jag kunde fixa det.
Ringde hem till Marline, inget svar. Ringde mobilen, hon svarade (!), men hör och häpna,
hon var ju i Arninge på ICA Kvantum och packade påsar åt kunderna. Ett jobb som EKF's
Damjuniorer har just nu.
När jag kunde åka hem vid 19 tiden såg jag plötsligt snön som vräkte ner utanför fönstret.

Ska det aldrig ta slut? Jag körde hem i snömodden via ICA Kvantum, Statoil, Lilla Hantverkarn
och ICA i Kyrkbyn. Var tvungen att titta på Lets Dance, har dammsugit och varit ute med
Kasper, pratat med syrran Torgun och nu, nu ska jag packa!! kl 2331 och vi ska upp 0530 ca.
Men i morgon är en annan dag, en Aqaba dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0