Slut på helgen

Har nyss kommit hem från en Ålandskryss med Sanna. Var precis så lugn och avslappnat som jag hade tänkt mig.
God mat i Tapas och Grill restauranten, en flaska vin. Lite Baileys i hytten och sedan en drink i puben, lyssnande
på härlig musik från 70 och 80 talet. Spa dagen efter, så sköööönt, sedan taxfree och Vikingterminalen nästa. 
Anne var snäll och både körde mig dit och hämtade mig.  Nu blir det ett träningspass i V-tuna, hem och fixa middag,
sedan köra Marline till hennes innefotbollsträning, hem på promenad med Kasper, sedan hämta Marline och så var
helgen slut.


Kommentarer
anne

Jaa va fort helgerna tar slut...så även sport lovet.... men snart är det påsk lov och sen sen efter längtade sommar lovet...nu ska jag natta Wilma, Beck är slut och alla har redan hunnit lägga sig..vi hörs natti natti...

2009-03-01 @ 23:21:47
URL: http://mormoranne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0