Veckan som gick blev inte som jag tänkt mig.

Zumban kom till mitt gym i tisdags och min träningskompis smsade glatt tisdag morgon att nu hade hon bokat in sig på passet, har du skrev hon. Inte haft en tanke på det utan när jag väl skulle fixa det så gick det inte att boka. Samma sak hände i torsdags. Gratis biljetter till On stage i Globen torsdag hade jag fått på jobbet. Fint, ge mig 10 st så tar jag med några vänner. Hah, jobbet igen samt föräldrar möte inför Marlines Frankrike resa kom i vägen. Jobbet tog det mesta av min arbetsvecka och därför såg jag extra fram emot min kollegas 40 årsfest på lördag. Den gick även åt skogen då jag fick in och jobba i stort sätt hela lördagen pga spanska flygledarstrejken. Åkte till Anne efter jobbet på kvällen och fick mysa lite innan jag åkte hem. Nu på morgonen blev det en härlig adventsfrukots med goda vänner som bor i närheten. Nu ut på en härlig vinterpromenad, Magnus kommer hem på middag och sedan blir det faktisk zumba ikväll på gymet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0