Share the moment

Dela ögonblicket med någon, fånga ögonblicket, ta vara på det som sker här och nu. För mig har det varit så många ögonblick att fånga och dela de senaste veckorna och jag måste skriva mera detaljerat om mina ögonblick.De minnen jag har av ögonblicken är min härliga 60 års fest,min vecka på Naxos, morsdags middagen på Grill med Magnus och Marline och en härlig kväll i Palma med Jojje, Nicke och Hansine. Jag måste samla mig och skriva ner mina upplevelser.

Fånga ögonblicket, dela det med någon, vara med i livet här och nu.
De senaste veckorna har jag varit med om många härliga ögonblick
som ger så många minnen. Veckan på Naxos, min härliga 60 års fest,
morsdagsmiddagen med Magnus och Marline, en underbar kväll i Palma
med Jojje, Nicke och Hansine. Så många tidigare ögonblick vi mindes.
Jag måste samla mig och skriva lite detaljerat om min fantastiska maj
månad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0