Sommar.

Inne i juli redan och jag jobbar för fullt. Har ändå haft trevliga dagar och
kvällar med vänner.  Motion blandat med fikakvällar, vinkvällar och grillning
förstås. Igår grillning med mina två barn som nu är vuxna är det bara att
konstatera. Vad jag uppskattar dessa timmar vi får tillsammans. Nu ser jag
bara fram emot vår resa till Tana om två veckor.
Vi skall vara tillsammans i två veckor. Vi skall umgås, träffa släkt och gå på tur.

Hela kalda vintern är som bortblåst, Marline som var i väg i fyra månader, ingen
Kasper, ja det var då det och nu är alla dörrar i huset öppna, och värmen omger
mig. Marlines kompisar kommer och går, vänninor på fika. Jag njuter just nu.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0