Julen är över.

Efter vår Oslo resa blev det full fart. Dottern och jag började dagen före julafton med
adventsfrukost hos vännerna på Gläntastigen. Körde därifrån i deras BMW som jag
fick låna över julen. Det blev handla det sista, lägga skinkan i ugnen och hämta sonen
i Danderyd. Så fick vi några timmar tillsammans, min dotter och son, mina två härliga
barn. Fick så fina julklappar av dem. Dottern blev hämtat av sin pappa och bror och
sonen och jag åkte till Lindholmen till goda vänner och det blev en mycket trevlig kväll.
 
Julafton blev lugn, lite mat och TV tills jag körde sonen till hans jobb. Sedan blev det
en tur till exet som firade jul med sin son och vår gemensamma dotter. Det blev fint
men ändå konstigt. Jag  kände mig inte riktig bekväm med det.
 
Juldagen, i riktigt dåligt väder körde jag och dottern till Söder för att tillbringa dagen
med att hjälpa till på ett öppet hus för ensamma ovh hemlösa. Det ger perspektiv
på det vanliga liv man lever. Trevligt att träffa andra människor och få göra nytta.
 
I går fotboll i Upplands Väsby, inomhuscup. Idag, äntligen få bogsera bilen till sin
rätta verkstad. Vad skulel jag gjort utan kära vännerna på Gläntastigen, jag är så
evig tacksam. Vi fick bilen på plats efter lite ansträngning.
 
Så i morgon, då blir det Las Palmas.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0