Snart Marbella

Nu rullar det på, mest på jobbet men har hunnit med 50 års firande för gammal kollega
på Rosersberg Slott. Jag tog med mig exet och det gick bra. Riktigt trevlig var det att
träffa gamla kollegor och allt var arrangerat så bra. Sedan har det blivit att kolla på
fotbollsmatcher och en sväng på Lilla Hantverkarn.  I går var det 19 års firande av
kompis son.
En trevlig dag på jobbet var det idag. Det är mycket att göra men idag var det chefs-
möte och det är  bra.
Marbella närmar sig och jag ser framemot att få träffa dottern men även att få känna
av tidig sommar och några sköna avslappande dagar. Hoppas jag. Nu är det jobb
med att hålla styr  på ena systern som har problem med  både det ena och andra.
Jag är den som får ordna upp och det kan vara slitsomt. Så jag hoppas när vi alla
är samlade där nere att vi får en fin tid tillsammans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0