Tillbaka i vardagen och på jobbet

Tre veckors semester gjorde gott. Att köra 170 mil på två dagar det går.
Första dagen hos  brorsan satt jag i solen på terassen och blickade utöver bästa utsikten,
fjellet Brantind. Det blev två avstressande veckor, med flera  hjortronturer, båt på Smalfjorden,
vandring till bästa sjön Harrevann, besök hos kusin Inga, återupptog kontakten med en skol-
kamrat, stannnade till  på mina föräldrars grav och var faktisk på en begravning till  min brors
vän. Inga och jag körde även upp till KOngsfjordfjellet och plockade hjortron och var även i
Berlevåg ett av världens nordligaste fiskeläge    Det blev grillparty med släkten som blev
otroligt trevlig och nu skall det bli en tradition, och det bästa av allt , vädret var fantastisk
alla mina 14 dagar däruppe.
Hemma igen fick jag några dagar där jag fixade en grillkväll med  några tjejkompisar och
avslutade semetern med sonen som kom hem på grillunch. Bättre kan det inte bli.
 
Idag första dagen på jobbet och det kändes jättebra. Kul att träffa kollegorna igen. Jag gillar
mitt jobb mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0