Två dagar till på jobbet.

I morgon är det fredag och sen får jag även jobba lördag. Sedan blir det julledigt och det har jag väntat på länge nu.
I drygt tretton år har jag jobbat här, det har varit hårdt och mycket men så vansinnigt trevligt. Nu i dagarna börjar
folk sluta efter omorganisationen och det känns märkligt mitt i stressen att det inte blir gemensam avtackning
utan det har tagits omhand internt på respektive avdelning. Märkligt, som om folk smyger iväg, de har ju inte gjort
något utom att förlorat sitt jobb. Det är annorlunda nu, det känns. Många som är kvar har fått nya jobb inom bolaget
och de är inte nöjda vilket jag förstår och det snackas hit och dit.
Fick en läkartid häromdagen då jag plötsligt kände mig dålig och villa kolla mig innan Londonresan. Men allt var ok
som tur var. Ändå har jag lite svårt att andas men kanske det är efter all stress och press jag har känt de sista två
månaderna. Nu när jag har lugnat ner mig märker jag av min kropp. 
Jag är ju lite tokig  jämfört med många andra har jag märkt för jag älskar ju att jobba trots situationen på jobbet.
Jag stannar gärna lite extra och ser fra emot varje dag,  och jag skall gå i pension om ett och ett halvt år!.
Förmodligen jobbar jag kvar ett tag till, vi får se hur det ser ut då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0