Det drar ihop sig.

Tackade nej till Dublin resa, kände att det var lugnast att ha kontakt via mail och telfon. Irländare är inte min favoritnationalitet just nu. Vistades ju där i ca fyra veckor när jag var mammaledigt med  Marline. Hon lärde sig faktisk gå där i Malahide var vi bodde. Det var faktisk en fin vistelse, det var fint väder och vi tog även en sväng med bilen längs kusten söderut.
På  jobbet verkar uppsägningsbreven leverars ut och det är tråkigt, speciellt  när de som har varit med länge får sluta och det av mycket konstiga orsaker.  Det är vid sådana här tillfällen man verkligen ser vilken ledning som finns i företaget.   
The show must go on heter det ju och för min del är det en mycket tung och jobbig show. Märkligt nog ser jag ändå fram emot att gå till jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0