Hur skall jag orka?

Kom hem sent från jobbet, var där sen halvsju i morse. Det är svårt just nu att få i hop allting innan
uppstart med nytt flygplan i december. Känner ett stort ansvar att det skall fungera men 
känner mig ensam om ansvaret. Många som borde förstå allvaret gör det inte. Förutom oron
med uppsägningar och omorganisationer så är det så mycket jobb och svårt jobb.
Jag längtar så till London och julfirandet med barnen men det känns så långt borta. Jag vill
planera för tjejkväll i november och glöggkväll i december men just nu har jag ingen ork.
Mörkret sveper runt mig och det känns som det är mörkt dygnet runt. I morse regnade det så
mycket och det var svårt att köra till jobbet. När man vet att mörkret kommer att vara i så
många månder kännst det svårt. Som tur är så brukar jag rycka upp mig så inte allt är
nattsvart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0