Mitt i veckan redan

Känns som det är bara jobbetär  just nu. Var grytidigt uppe i morse och körde till stan i ingen kö alls.  Kom sent hem och kom i håg som tur var att någon säkring gick i går kväll så kyl, frys och spis slutade fungera. Jag försökte byte i säkringsskåpet men det hjälpte inte. Åkte förbi ICA och köpte några nya säkringar och när inget fungerade fast jag bytte fick jag ringa några kompisar i närheten. Jag fick hjälp av kompisen och det visade sig att det var en huvudsäkring som var i elskåpet utomhus. Ja, ja, det har inte hänt förut så alltid lär man sig något.

Såg på fotbollsgalan i går, kul med Zlatans priser men nu får faktisk någon annan ta över snart. Jämlikhetslandet fungerade inte heller i går då fotbollsförbundet bara hyllade Anders Svensson men inte Therese Sjögran. Inte förvånad det minste, det är bara gubbar som bossar där, så där 58-65 år gamla tror jag.

Resten av veckan kan bli hur som helst, jag kanske får åka till Dublin och flygbolaget där för diskussioner. Vi får se, känner mig för stressad för att fara iväg. Ser fram emot helgen redan, fast det nyss var helg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0