Äntligen träning

För drygt två år sedan fick jag abrupt sluta träna på mitt gym, där jag även dansade zumba som
är något av det roligaste jag vet. Jag fick en överträning i ena benet  vilket orsakade läkarbesök
med röntgen och början till artros i båda knäna. Det tog mer än ett halvår innan benet blev bra och
då fick jag hälsporre i ena foten och det var en riktig plåga i ca 7-8 måndader. Det går som tur är
över av sig själv och jag hoppas jag sllipper det någon mer gång. När jag sedan blev kvitt alla
plågor så har jag fortfarande haft svårt med knäna men jag har fått gå turer på IP och klarat av
milen så det har blivit bättre efter hand. Så nu äntligen känns det helt ok så grannen och jag
började på gym för en vecka sen. Vi har redan varit där tre gånger och det känns så skönt att
få komma i gång igen. Sedan räknar jag med att börja med zumba igen när jag har kommit igång
ordentligt på gymmet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0