Vecka med jobb och OS

Nu äter jag pencilin och det känns bättre för varje dag. Jag jobbar på som vanligt, finns inget annat.
Trots allt som händer med omorganisation och små konflikter här och var så gillar jag atmosfären och få
jobba på. Hade en mycket trevlig lunch med sonen i veckan. Vi hade mycket att prata om så det blev lite
väl lång lunch. OS rullar på, Sverige är uppe i det blå pga massor med silver och brons och så förstås
sina två guld de stal från Norge i stafett. Kul för Sverige och förmodligen blir det guld i hockeyn så det är
bra svenskarna är nöjda med sitt OS. Norge som vanligt hovar in medaljer av alla valörer. Jag älskar OS,
har kollat på många nu med tanke på åldern och det är inte alltid det går så bra varken för Norge eller
Sverige. Jag är ju svag för Finland och tycker de borde haft några fler medaljer.
Fast idag var jag glad att Ukraina vann guld i skidskyttestafetten för damer. Underbart i dessa tider för
det stackars landet. Synd om de länder som ligger nära och oftast i vägen för det stora Ryssland. Jaha,
där fick jag med lite politik med också på sluttampen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0