Helgen över och måndag snart slut

MIn bror med härliga settern Delko kom förbi och stannade över helgen. Vi hann faktisk med en runda i Täby Centrum, slappa med rosevin och grilla på kvällen. Dottern kom förbi och gjorde oss sällskap. Vi kunde faktisk sitta ute men  resten av kvällen blev det jordgubbar och kaffe framför Tvn och fotboll, fotboll, fotboll. Nu sitter jag, trött som attan och kollar på Tyskland-Algeriet som jag hoppas snart tar slut. Jag får ta en liten sovmorgon i morgon, Dottern jobbar mycket några dagar framöver så henne ser jag inte mycket av. Skönt att hon kan bo hos sin pappa när hon ska jobba men det blir mindre som vi ses. Nu skall hon även ha ett gäng kompisar som kommer från Holland, Tyskland och Spanien men de skall bo här i huset så det blir full rulle om någon vecka och det gillar jag ju. Snart är hon ändå i väg till Spanien och skolan och då blir det tyst igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0