Fotbolls VM

och det är klart man kollar på några matcher. Sitter just nu och tittar på England-Italien. Klockan är snart halv två på natten men det får gå. Det är ju söndag i morgon. Dottern kom hem sent från sitt jobb på Friends Arena. Jag fick hämta henne från busshållplatsen som ligger en bit hemifrån. Hon hade glömt att det kan bli riktigt kallt på kvällarna här så hon var lite tunnklädd. Ja det har varit kallt men en stark vind idag. Solen har varit framme men det har inte hjälpt så mycket. Jag har inte hunnit med något heller, det har varit en lugn dag och det är faktisk skönt att det blir så ibland. Ofta blir helgdagarna så fulla av aktiviteter så man inte hinner vila. Har hunnit chatta med en kusin i Norge och pratat lite om att träffas i sommar när vi åker upp. Ser fram emot det men först är det bara att jobba hela juli. Goda vänner har åkt på semester och jag är delaktig att gå promenader med deras hund. Så mycket jag hinner med tanke på att jag jobbar.  I morgon söndag blir det att shoppa lite med dottern.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0