I dag vill jag göra vad jag vill

Lördag förmiddag och jag har redan hunnit med frukost ute på terassen med grannen. Jag sitter fortfarande uet och det kunde blåsa lite mindre och vara lite mera sol men man får tacka och ta emot det man får. Det fina varma vädret jag väntar på verkar dröja. Jag har gjort två lunchlådor till jobbet redan och nu planerar jag att cykla till IP och sedan gå fem kilometer spåret. Sedan skall hemmalaget spela match och det vill jag kolla på. Bästa väninnan vill att jag skall komma till ett köpcenter och först verkade det lockande men känner plötsligt inte för det. Sedan väntar jag min bror på besök och jag har inte riktigt koll på när han dyker upp. Så jag får hålla mig i närområdet idag men det är helt ok.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0