Det går undan.

Landade i lördags kväll från Agadir, chillade i stort sätt hela söndagen, bl a med fika i solen hos grannen,
och i dag redan klarat av första dagen på jobbet. Som att komma hem är det att kliva in på kontoret. Det har
varit mycket strul och tråkigheter i ett halvår men själva jobbet, trots indragningar och mera jobb, så är jobbet i sig
så inspirerande.
Veckan i Marocko blev superbra. Jag glömde totalt jobbet och konsentrerade mig på där och då och sol och värme.
Utflykten till Marrakech var outstanding som vanligt. Jag var ju där med dotter och kompisar för ca 10 år sedan.
Mycket har blivit ändrad på tio år och till det bättre. Vi bodde fantastisk bra i en stor lägenhet som låg mitt i marinan.
Kul var att se skolskeppet från Marina Läroverket i Stocksund segla in och stanna några dagar. Elever som går på
detta gymnas får ca tre månaders seglats under sina år på skolan.
Det är skönt att vara hemma, våren kommer så sakta och man kan vara ute lite mer och kanske snygga till i trädgården.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0