Back to normal

Nu har jag två bilar, min nya Audi och Toyotan var klar i veckan så nu har jag två bilar som upptar parkeringsplatserna. Jag brrukade gnälla förut på de som parkerade både två och tre bilar och upptog plats. Sedan fick jag igenom i samfälligheten att var och en skulle ha en markerad plats på parkeringen  och då blev det några omarkerade platser över till gäster. Nu står jag själv och upptar en sådan plats. Skall bara få undan något skrymmande i garaget så får någon bil stå där.
Veckan som gick  var bra, två tuffa träningspass hann jag och grannen med, sedan var det koncert på Grönan med Laleh, vilken underbar kväll det blev. Hon sjunger fantastisk och kvällen var varm och solig. I fredags fyllde jag år och hade några goda vänner på kalas. Det blev mycket lyckad. Vi satt ute hela kvällen och diskussionsämnen varierades allt från politik och EU val till barn, alla har vi ju  barn så det var mycket kring det men i övrigt diskuterades förhållanden, skilsmässsor, ja så mycket mer.
I går kom sonen, han passade på mitt mellan min födelsedag och morsdag. Vi fick en trevlig stund med fotboll mellan lokala laget IK Frej och Dalkurd. Roligt att vi har fotbollsintresset gemensamt. Han bjöd mig på allsvensk match förra hösten för att se hans lag AIK mot mitt lag Helsingborg. Vi har även sett några landskamper ihop.
Idag har jag och grannen varit i Arninge, jag fick fixat min punktering på cykeln och handalt mera blommar. Nu ska jag bara slappa resten av dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0