Lite om Marbella

Igen blev umgänget med mina två barn, fyra hela dagar, så fint som jag hade väntat mig. Vi hade tid att träffas i lugn och ro, äta god mat och prata, skratta och bara må bra. Dottern var ju i skolan på dagarna så sonen och jag fick även egentid som är värdefull. Vi hade strålande väder, varmt och soligt. Marbella är mysigt, dels vid stranden med härliga kafeer och restauranger och gamla stan är så charmig. Mina barn är så otroligt fina, båda två. Jag får nog ta lite credit över hur de har blivit och det roliga är att de ger mig credit för det. De är smarta, utåtriktade, vänliga och snälla.
Samtidigt är de inte rädda för att lufta sina åsikter och även ha åsikter. Jag har förstått att alla inte har en så fin kontakt med sina barn i vuxen ålder och det ätr tråkigt. Jag inbillar mig att eftersom jag har gett dem luft under vingarna, tillåtit dem att få flyga i väg så får man ett bra vuxenförhållande.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0