Sommaren har kommit

I fredags på väg hem från jobbet märktes det tydligt en temperaturväxling och lördag blev det superfint med temperatur över 20 grader. Det blev en fin dag, denna syttende mai, jag tvättade fönster og gjorde i ordning uteplatsen på framsidan till tonerna av norsk musik. Sedan blev det att kolla på,fotbollsmatch och hem igen och förbereda grillmiddag
hos grannen. Det blev en fin kväll och vi kunde sitta ute länge. Idag på morgonen blev det frukost ute på terassen. Det går inte att beskriva hur skönt det är  Lite hämmad känns det för jag är fortsatt utan bil. Fast i morgon får jag min nya fina Audi A4. sedan får jag tillbaka min Toyota från verkstan så då kan jag snurra runt igen. Det känns som det är massor jag skall göra där bil ingår men jag får bara vänta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0