Snabb vecka

Veckan har rusat iväg, jag kommer knappt i håg att jag har jobbat. Det har varit upp och ner. Jag mår ok som mest men frågorna och att man inte fattar att denna unga glad kille är borta, mal i mig. Det har blivit många samtal med dottern som även hon har ok dagar men bryter ihop och blir så förtvivlad. På jobbet är det så där, inte riktig bra stämning så det blir bra att få några dagar ledig nästa vecka. För då åker jag och dotterns pappa och hälsar på henne i Spanien. Det här var en resa planerad av mig för att få några dagar med dottern men nu blir det en sorgeresa. Vi får ta hand om henne, hon får ta hand om sin pappa och jag får stötta båda två. Det blir säkert bra tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0