Alltid denna höst.

Söndag och snart slut på veckan. I går blev det  faktisk middag ute med trogna vännen Anne och även grannen kom förbi. Det var hyfsat varmt ett tag men det kändes som sista utesittningen. I torsdags var jag ute med jobbet på Gröna Lund och även då var det ljummet ute. Kaffe ute har det blivit med grannen både i går och i dag  men så som en blixt från klar himmel så kom regnet, åskan och blixten. Riktigt kraftig åska var det. Så nu är det mörkt ute redan på eftermiddagen och det fortsätter att regna. Nu blir det jobb några dagar sedn åker min väninna och jag till Tallin på långweekend. Det ser jag verkligen fram emot.Ja Tallin ligger på våra breddgrader så  mycket bättre väder förväntar jag mig inte men skall bli så skönt ändå. Snart är det oktober, den riktiga höstmånaden så jag får se vad som händer då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0