Snart slut på veckan

Idag är det soligt och fint och så har det varit hela veckan. Ändå så märks det att hösten nalkas och ännu en sommar bara försvann. Det var en fin sommar när väl värmen kom i juli och resan till Tana med sonen var höjdpunkten. Även att dottern faktisk var hemma i hela sex veckor men hennes jobb, pojkvän och andra vänner på besök gjorde att vi inte fick så mycket tid tillsammans. Fast bara att ha henne hemma och höra henne i trappan, genom dörren, göra frukost, allt detta påminner så om när hon bodde hemma och jag får lite nostalgi tripp tillbaka och njuter av det. Min gode vän i Uppsala såg jag inte så mycket av tyvärr, kom på att vi inte har sätts sen i juni tror jag. Fast i morgon är det dags, då åker jag till Uppsala och kulturnatten.  Det är så mysigt att gå runt i stan, lyssna på musik, titta in i domkyrkan och lyssna på körer, äta och fika. Vädret verkar bli hyfsat och det är skönt så man inte fryser utpå kvällen. Sen skall jag hem på söndag och rösta. Sen blir det valvaka och ny vecka igen.
Så rullar det på under hösten men spahelg skall vi planera och jag har inte gett upp att åka till Marbella och dottern.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0