Tar en paus i jobbet

Mycket sittande, mycket skärm, mycket tangentbord och mycket kaffe. Så följs eftermiddagen upp på jobbet efter lunch.  En paus behövs och då måste man resa sig och kanske gå en runda  i kontorslandskapet för att få röra på sig. Lunchen var super, bästa sushistället och en sashimi/yakiniku utan ris. ERn snabbpromenad dit och tillbaka var skönt i snålblåsten. I går fick jag en ny inneboende, fotbollspelare i vårt fotbollslag. Hoppas det går bra för honom i laget. Han skall bo hos mig ut juni och det blir perfekt för i juli skall väl dottern sticka inom igen efter sitt halvår i Mexico.  I måndags var sonen och jag och så en match med vårt hemmalag. Vi hade en trevlig middag på en kvarterskrog i närheten där han bor.
Annars blev det träning i går, det var tungt. Vi skall på det igen ikväll, gannen och jag  då vi ska möte vår tränare. 
     
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0