17. maj i år regnade bort.

För ett år sen stod jag och tvättade fönster i solskenet och lyssnade på norsk musik och sen blev det firande hos grannen med grillmiddag. Tidigare år med firande på Skansen med barnen har varit oförglömliga och fina minnen. Nu blir det knappast Skansen längre men en solig 17. maj tar jag med mig några vänner och åker dit, Idag tog jag med mig fikabröd till goda vänner och firande lite 17. maj där. Så där enkelt i bland. Så det ble en bild från förra året samt en fin bild från Oslo från 2012.Tänk alla år jag tänkte att nu ska jag och barnen åka till Oslo och se det riktiga firandet och så blev det först när dottern flyttade dit och jobbade. Vi fick en fin helg tillsammans där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0