33 dagar hemifrån

Sen en vecka är jag hemma igen. Efter 33 dagar på sjukhus. Efter en härlig solig vecka i Portugal kom jag hem och skulle bara cykla till affären och köpa ett månadskort, jsg skulle ju börja jobba dagen efter. Jag cyklade rakt på en bom som inte hade varit där en vecka innan och det blev ambulans till sjukhuset. Jag blev oprerat i nacken, min nesa bröts så jag var rätt så skadat i ansiktet. Jag var nersövd det mesta av första veckan, min son, min klippa under alla dessa dagar, besökte mig varje dag, min dotter kom upp från Spanien och hon besökte mig två dagar. Efter en och en halv vecka kom jag till en rehab för ryggskadade och började min träning. Efter tre veckor där fick jag komma hem men måste fortsätta min träning. Det var underbart skönt att få komma hem. Både på sjukhuset och här hemma har jag fått besök av vänner och det hjälper mig i min rehabilitering att få sitta och prata och skratta. Jag vet inte när jag kan börja jobba igen men det oroar mig inte så mycket. Jag vill bara bli lika stark i kroppen som jag var tidigare. Jag går promenader varje dag för hålla i gång och stärka kroppen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0