Sista oktober 2015

Det känns hyfsat bra. Jag tränar hos sjukgymnast här i Täby två ggr i veckan och har ett program jag ska göra hemma. Röntgen av nesan nästa vecka så det händer saker. Näsan är mitt största problem, jag vill inte precis ut i folkmassor och speciellt inte där jag träffar bekanta. Missar därför hemmamatcherna på Vikingavallen. Dock har jag goda vänner som hälsar på hemma. I går vågade jag mig till Täby Centrum och hade lunch med sonen på Melanders och sen latte på Coffee house. Jag var bjuden till vänner som bor nära på kvällen men tackade nej då jag var trött. Hade sovit en del efter TC. Vid åttatiden kom två vänner hem till mig med räkor och tillbehör. Jag vaknade till liv och det blev en trevlig spontan kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0