Utflykt till Tanafjorden

Ännu en vacker solig dag tog vi oss ut till ett litet ställe som heter Gavesluft. Där såg man rakt ut i Tanafjorden och man kunne skimta Nordishavet i fjärran. Det blev vandring och blåbärsplukkning och eld där vi grillade korv och kokade kaffe. Vilka fina utflykter jag har fått med mig denna gång och jag är glad jag har kusin Inga som jag kan umgås med. Tur att hon hade lång semester denna sommar. Jag har tvivlat emellanåt om jag ska upp till föräldragården med tanke på hur utvecklingen kan bli framöver men än så länge känns det fint, brorsan har god hälsa och jag vill ju så gärna ha mina barn med mig igen. Jag har en dryg vecka kvar, några utflykter kvar och en träff med min nyfunna klasskompis. I dag är det tråkigt väder men det ska bli bättre framöver så det ser faktisk ljust ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0