Snart 2017

En vecka sen julafton och jag har inte hunnit med så mycket. Vi hade vår Tacoslambada med närmaste vännerna och det blev så lyckad. Det är kul att samla så många en kväll och käka, dricka vin, must och öl och umgås, unga och äldre. Ja det var även två småttingar i tvåårsåldern som jagade runt, blev lite ledsen och sen glad. Jag har sällan såna små ungar runt mig så ja, man är inte van. Hann med en 7,5 km runda i onsdag och i går frissan. Idag blev det tur till Barkarby med sonen och jag köpte en ny laptop. Min gamla som jag köpte till dottern för fem år sen har kraschat. I morgon är det nyårsafton och det blir kryssning till Åbo. Måtte det vara lugnt på Ålandshav och Östersjön.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0