Jag var på jobbet i går

Nu börjar jag röra mig utanför comfort zone. I tisdags bjöd jag goda vännerna Anne och Mulle på lunch i Vaxholm i i vackert väder. I ondags träffade jag gammel kollega i stan också i vackert väder. Så igår var det bestämt lunch med min vän och kollega från jobbet. Det blev förstås lunch på sushikrogen som har bästa sushin. Jag var även uppe på kontoret och hälsade på kollegorna och det gick jättebra. Ingen nostalgi, inget oj vad har jag gjort som inte jobbar här längre. Ingen längtan tillbaka överhuvudtaget. Jag gick därifrån glad för att komma hem, fast det regnade. I dag sov jag länge och gick 6 km stavgång när jag gick upp. Sen frukost ute med bok och tidning. Så skönt att vara ledig med sommaren fortfarande framför mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0