Påskdagarna

Jag har haft en fin påsk här hemma. Grannen och jag åkte till IKEA i torsdag och shoppade lite grejer. Långfredag blev det stavgång med grannen, hela 2,5 km. Så långt har jag inte gått sen olyckan för ett halvår sen och visst var jag slut när jag väl kom hem. Påskafton hade jag bestämt en sväng  ner till Vallentunasjön med en annan kompis.
Hon har hund och gillar att vara ute och gå så vi pinnande på och det blev hela 7,5 km. Då var jag verkligen slut när jag kom hem så det blev soffan en halvtimme innan jag for iväg för att handla till kvällen. Det blev en liten tjejmiddag och mycket trevligt. Så igår utefika hos grannen, födelsdagsfika hos kompis med hunden och det bästa, sonen kom på middag. Jag gjorde chili con carne, något jag brukade göra ibland när ungarna bodde hemma. 
Idag blev det nya 2.5 km med grannen. Vi ska försöka gå tre gånger i veckan. Ikväll grillade vi och tog några glas vin, så nu är det slut på påskledigheten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0