Redan torsdag

I måndags blev det middag med dotter och son på stan. Vi hittade en mysig "vinterbar" nära Norrmalmstorg och sen blev det mat på Tapas retaurang. Vi åt gott och länge och sonen och jag delade på notan fast han betalade det mesta. Vad jag älskar dessa middagar på stan som vi nu har hållt på sen dottern flyttade utomlands.
Så blev det näsoperation i tisdags och nu har jag kirurgtejp och storknad blod på övre delen av näsan. Nästa vecka ska stygnen tas så förhoppentligvis ser det bättre ut då. Idag var dottern och jag på Mall of Scandinavia och hon shoppade en hel del och jag betalade och det gör jag så gärna. Fast på söndag åker hon till München och ska plugga tyska och hitta jobb så snart har hon förmodligen en egen ekonomi. Vi passade på att ha lite rådgivning på hennes bank innan vi åkte hem. I morgon är det sista dagen på rehab och det känns lite tråkigt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0