Det händer inte så mycket

Inget vikariejobb som lärare ännu och mitt flyktningeprojekt med en väninna tar tid. Försöker få fotbollsklubben intresserad men även de är måttligt intresserade. Vi vill få in flyktningebarnen som flyttar in till Kyrkbyn att börja idrotta så vi måste få folk runt fotbollen oh innebandyn intresserade. Även kommunen måste vara med, men än så länge har inte husen byggts så hur som helst tar det lång tid. Jag går till gymmet och ser till att träffa vänner då och då. Sedan har jag en del röjjobb i huset. Mycket som kan slängas. I helgen kom sonen och hjälpte mig ta bort utemöbler och lägga in i förråd och garage, så nu är sommeren över för denna gång igen och åren går. Fast nu väntar jag på nästa somar och få åka upp till min hembygd och träffa goda vänner igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0