Senaste veckan

Har haft en trevlig vecka där jag har träffat många människor jag inte sätt på ett tag. Mötet på en pub på Fridhemsplan med pensionerade piloter blev mycket trevlig. Jag har känt dem i många år genom jobbet och har fått en bra relation. Nu som pensionär fick jag äntligen till ett möte och det är kul att se att de lever bra liv trots sjukdom bland några av dem. Det blev en lyckad kväll och jag kommer gå dit igen på nästa möte. I går var det middag på stan med två tjejer, tidigare kollegor. Vi träffas två-tre gånger per år och har en trevlig kväll där vi pratar om deras jobb, mitt pensionärsliv och allt där emellan. Sen har jag dansat zumba igen, säkert fyra år sen senast och det gav mersmak. Tyvärr ramlade jag i en nerförsbacke när jag och en väninna gick en mil häromdagen. Det var min första mil sedan olyckan för ett drygt år sen sådet var underbart att klara av det. Väl hemma började det göra ont i vänstra knä så nu får jag ta det lugnt några dagar. Hoppas det går över.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0