Umgås mycket med mina vänner

Det fina är att ha några vänner i närheten som man bara kan gå till. Som i går när jag gick bort till vänner på andra sidan Vikingavägen. Trevliga timmar med god mat, mycket snack, mycket skratt och förstås vin och då är det fint att kunna gå hem på kvällen. En annan som bor väldigt nära firade vi hennes födelsedag härom kvällen, vi överraskade henne med blommor och vin och det blev även en fin kväll. Många filmer på bio har det även blivit med en annan kompis. Superbra filmer allihopa. Film är bäst på bio så absolut. Så har jag ju vänner på andra ställen än Kyrkbyn och då blir det kanske lite mer sällan, fast jag fick ju en trevlig kryssning till Åland förra veckan med två av dem. Mera umgänge ska det bli när våren och sommaren närmar sig med grillning och ute tid. Sen får jag inte glömma grannen som jag kan sticka över på en fika när som helst nästan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0