20 års jubileum

Jag och många andra föredettingar blev bjuden då mitt sista flygbolag fyllde 20 år. Jag hade sett fram emot denna fest länge och den blev precis så lyckad som jag hade tänkt mig. Först en förfest med bara föredettingar på en restaurang i stan och det blev många glada återseenden och kramar. Sen tågade vi till festlokalen där vi träffade de som fortfarande jobbar och då blev återseende lika kärt fast de var det ju inte så länge sen jag såg. Kvällen gick för fort. Jag hann prata med många men de var ju så många och vissa hann jag inte med. Jag får ju träffa en del av crew nere i Las Palmas i januari när jag åker dit. Det finns så många trevliga kollegor som är kul att få träffa igen. Det blev sent så jag fick skumpa hem på nattbussen som tog stora rundan hem till Täby.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0